Agronaft

PL

OLEJE SILNIKOWE



SpeedCar

5W30 stosowany w pojazdach wyposażonych w pompowtryskiwacze i filtry cząstek stałych (DPF) ACEA C3 oraz silniki wysokoprężne VW, które wymagają oleju redukującego zużycie paliwa w silnikach. Przyczynia się do redukcji osadów na filtrach DPF, zmniejsza możliwość zużycia zaworów, a także zatrucia paliwa katalizatorów w silnikach z zapłonem iskrowym. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: SAE: 5W30 API: SN/SM/CF, ACEA: C3, VW 504.00/507.00, Porsche C40, BMW LL-04, GM DEXOS 2

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..11,5
Wskaźnik lepkości………………………………………………………………………………………..160
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………..-44
Temperatura zapłonu, [°C]……………………………………………………………………….230

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

5W30 CI-4 TRUCK olej silnikowy wyprodukowany w oparciu o wyselekcjonowane oleje bazowe oraz odpowiednio dobrane pakiety dodatków uszlachetniających. Gwarantuje doskonałą i długotrwałą ochronę wysokoobciążonych silników Diesla z turbodoładowaniem i bez. Przeznaczony w szczególności do pojazdów o dużej mocy, które pracują w cyklu dużych jednostkowych przebiegów. Szczególnie zalecany do ciągników siodłowych. Gwarantuje łatwy rozruch silnika w niskich temperaturach. Znajduje zastosowanie w pojazdach wyposażonych w katalityczny układ dopalania gazów wylotowych. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: 5W30
API: CI-4,ACEA: E7CAT ECF-1, VOLVO VDS 3, MAN 3275, Renault RLD2, MB 228.3

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]…………………………….10,8
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………150
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-39
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………..205

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

5W30 CJ-4 TRUCK olej syntetyczny jest opartym o technologię „Low SAPS” z niską zawartością siarki, fosforu. To idealne połączeniem doskonałych własności smarnych, stabilności termicznej oraz doskonałych własności radzenia sobie z osadami przy długich przebiegach oraz technologii dostosowanej do najnowszych układów typu filtry cząstek stałych DPF, układy SCR czy EGR. Przeznaczony do nowoczesnych samochodach ciężarowych, autobusach spełniających wymagania odnośnie emisji Euro VI lub Euro V. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: CJ-4, ACEA: E9/E6/E7, SAE: 5W30, MAN: M 3477/3575/3271-1, MB: 228.51/228.31, Volvo: VDS-4, Mack: EO-O Premium Plus, Renault: VI RLD-3, Cummins: CES 20081, MTU: Oil Category 3.1, Deutz:DQC-IV-10LA, Caterpillar: ECF-3.

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..11,5
Wskaźnik lepkości………………………………………………………………………………………..160
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………-45
Temperatura zapłonu, [°C]……………………………………………………………………….224

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

5W40 wysokiej klasy olej silnikowy stosowany w silnikach benzynowych i wysokoprężnych najnowszej konstrukcji, zarówno wielozaworowych wolnossących jak i turbodoładowanych, w których producent zaleca stosowanie olejów tej klasy. Gwarantuje pełną ochronę silnika oraz przyczynia się do wydłużenia okresu między wymianami utrzymując silnik w czystości. Przeznaczony do silników benzynowych i diesla. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: SAE: 5W40 API: SM/SL/CF ACEA: A3/B3, A3/B4 VW 502.00/505.00, GM-LL-A/B-025, Porsche A40 RN 710/700, BMW Li01, FORD WSSM2C9

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..14,2
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………165
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-44
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………..230

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

10W40 olej silnikowy przeznaczony do stosowania w każdych warunkach. Redukuje ryzyko zużycia zaworów, zapewniając jednocześnie większą czystość silnika i smarowanie od momentu rozruchu. Sprawia bezawaryjną pracę silnika jednocześnie wydłużającego jego okres eksploatacji. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: SAE: 10W40 API: SM/SL/CF ACEA: A3/B3, A3/B4, VW 501.01/505.00 (przed 2010 rokiem), BMW LL, GM B 0402098 MB 229.1 (przed 2010 rokiem)

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..14,8
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………140
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-30
Temperatura zapłonu, [°C]…………………………………………………………………………210

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

10W40 CF-4/CH-4 przeznaczony szczególnie do silników samochodów ciężarowych, ciągników siodłowych, autobusów, maszyn drogowych i budowlanych. Zapewnia odpowiednie smarowanie także przy wydłużonych okresach między wymianami, zapewniając optymalną eksploatację silników wysoko obciążonych. Można go stosować także w silnikach benzynowych. Idealny dla firm o zróżnicowanym, nowoczesnym taborze pojazdów. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: CH-4/CF-4/SL, ACEA: E4/E7, SAE: 10W40, MB 228.5; MAN M 3277; Volvo VDS-3, Volvo VDS-2 MTU type 3; Deutz DQC IV-10

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]…………………………….14,5
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………135
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-33
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………..333

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

10W40 CI-4 przeznaczony do smarowania najbardziej obciążonych silników wysokoprężnych z turbodoładowaniem i bez, spełniających normy Euro 1, 2, 3, 4 i 5, pracujących w najcięższych warunkach w pojazdach z ekstremalnie wydłużonym okresem wymiany oleju. Zalecany szczególnie do silników siodłowych, samochodów ciężarowych, autobusów dalekobieżnych, samochodów terenowych i dostawczych oraz innych pojazdów bardzo intensywnie eksploatowanych np: sprzęt budowlany. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: CI-4/CF; ACEA: E7/E4; MB 228.5; MAN M3277; MTU Type 3; Deutz DQC IV-10; Volvo VDS-3; Renault VI RLD-2; Mack EO-N; Caterpillar ECF-2; JASO DH-1; Cummins CES 20078.

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]…………………………….14,5
Wskaźnik lepkości………………………………………………………………………………………..140
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-33
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………..225

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.

 

 


SpeedCar

10W40 CI-4 E6/E9 olej do silników wysokoprężnych z obniżoną zawartością saps (niski poziom zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki) przeznaczony specjalnie dla silników wysokoprężnych, spełniających najostrzejsze normy emisji zanieczyszczeń euro VI i euro V. Zalecany jest do samochodów ciężarowych, ciągników siodłowych, autobusów eksploatowanych w najtrudniejszych warunkach przy wydłużonych okresach między wymianami. Zastosowana formulacja gwarantuje pełną kompatybilność z układami filtrującymi i katalizatorami w pojazdach najnowszych, jak również starszych typów. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: CI-4, SAE: 10W40, ACEA E6/E9, MAN M 3477/3575 ; MB 228.51/228.31 ; Renault VII RLD-3; Volvo VDS-4 ; Mack EO-O Premium Plus, EO-N Premium ; Cummins CES 20081 ; Caterpillar ECF-3 ; MTU Category 2.1

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]…………………………….14,1
Wskaźnik lepkości………………………………………………………………………………………..145
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………-35
Temperatura zapłonu, [°C]……………………………………………………………………….225

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

15W40 olej mineralny wielosezonowy stosowany w silnikach samochodów osobowych i dostawczych, pracujących w ciężkich warunkach. Gwarantuje dzięki wysokiej jakości dodatkom bardzo dobre właściwości smarne, jak również ochronę silnika, co wpływa na jego niezawodność. Sprawdza się w trybie jazdy miejskiej z funkcją start-stop. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: SAE: 15W40 API: SM/SL/CF ACEA: A3/B4 VW 501.01/505.00, GM B 0402098, BMW LL, MB-Approval 229.1

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]…………………………….14,4
Wskaźnik lepkości………………………………………………………………………………………..130
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………-26
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………..220

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

15W40 CG-4 olej do silników czterosuwowych przeznaczony jest do smarowania czterosuwowych silników wysokoprężnych wszystkich typów, doładowanych i wysoko doładowanych, pracujących przy małych i dużych obciążeniach. Ułatwia start zimnego silnika, chroni przed jego nadmiernym zużyciem. Zalecany jest do stosowania w samochodach ciężarowych, autobusach, sprzęcie budowlanym, samochodach terenowych w których producent zaleca stosowanie oleju klasy CG-4. Olej może być również stosowany w samochodach osobowych. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: CG-4, MB 228.1/229.1; VW 501.01/505.00; VOLVO VDS-2;  MAC EO-L; MAN 270/271; MAN M 3275-1; MTU typ 2

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..14,5
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………130
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-27
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………..210

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

15W40 CH-4 przeznaczony jest do wysoko obciążonych silników Diesla w samochodach ciężarowych, ciężkim sprzęcie budowlanym, maszynach rolniczych i autobusach. Doskonałe połączenie baz mineralnych i dodatków uszlachetniających gwarantuje spełnienie wymaganych norm: API i ACEA i specyfikacji producentów pojazdów. Do silników spełniających wymagania Euro V z układami SCR oraz do silników starszych konstrukcji zgodnych z Euro IV, III, II, I. Zalecany także do pracy przy wydłużonych przebiegach. Można go stosować w silnikach benzynowych, co w połączeniu z atrakcyjną ceną i bardzo wysoką jakością sprawia, że jest to optymalna propozycja dla firm o zróżnicowanym taborze z pojazdami nowszych i starszych konstrukcji o różnym stopniu wyeksploatowania. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: CH-4, ACEA: E7/E5, A3/B4, SAE: 15W40, MB 228.3, MAN M 3275, Volvo VDS-3, MTU type 2, Cummins: CES, 20076/77/78, Scania, DAF: EURO 2 i EURO 3.

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..14
Wskaźnik lepkości………………………………………………………………………………………..130
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-29
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………..222

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

15W40 CF-4 zalecany do silników, samochodów ciężarowych, ciągników siodłowych, autobusów, maszyn drogowych i budowlanych z układami SCR i EGR. Przystosowany do silników spełniających normy Euro V , doskonale sprawdzi się także w silnikach spełniających starsze wymagania odnośnie emisji Euro IV, III, II, I. Zapewnia odpowiednie smarowanie także przy wydłużonych okresach między wymianami. Można go stosować także w silnikach benzynowych. Idealny dla firm o zróżnicowanym, nowoczesnym taborze pojazdów. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: CF-4, ACEA: E2, SAE: 15W40, MAN 271, MB 228.1, MTU type 1

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]………………………………14
Wskaźnik lepkości………………………………………………………………………………………..135
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………..-28
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………..210

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

15W40 CI-4 przeznaczony jest do wysoko obciążonych silników Diesla w samochodach ciężarowych, ciężkim sprzęcie budowlanym, maszynach rolniczych i autobusach. Doskonałe połączenie baz mineralnych i dodatków uszlachetniających gwarantuje spełnienie wymaganych norm: API i ACEA i specyfikacji producentów pojazdów. Do silników spełniających wymagania Euro V z układami SCR oraz do silników starszych konstrukcji zgodnych z Euro IV, III, II, I. Zalecany także do pracy przy wydłużonych przebiegach. Można go stosować w silnikach benzynowych, jest to optymalna propozycja dla firm o zróżnicowanym taborze z pojazdami nowszych i starszych konstrukcji o różnym stopniu wyeksploatowania. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: CI-4 SLACEA: E7/E5, A3/B4SAE: 15W40MB 228.3MAN M 3275Volvo VDS-3MTU type 2Cummins: CES 20076/77/78ScaniaDAF: EURO 2 i EURO 3

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..14,2
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………135
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-30
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………..225

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

TRUCK – PLUS 15W40 CI-4/CH-4 przeznaczony do wysoko obciążonych silników Diesla w samochodach ciężarowych, ciężkim sprzęcie budowlanym, maszynach rolniczych i autobusach przy pracy w wydłużonych przebiegach. Spełnia wymagania Euro V z układami SCR, oraz do silników starszych konstrukcji zgodnych z Euro IV, III, II, I. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.
Zastosowane mieszanki składników niskopopiołowych zabezpiecza katalizatory i filtry cząstek stałych w układach wydechowych pojazdów o niskiej emisji zanieczyszczeń.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: CI-4/CH-4, MAN M. 3275-1,
Volvo VDS-3, Mack EO-N, Renault VI RLD-2, Cummins CES 20078, MTU Type 2,
EDOM 258-3AVIA – 712, D407, D421.76, D421.85, Cummins CES 20071/72/75/76/77,
DAF EUR 2 i EUR 3, Iveco, Deutz DQC-III-05, Mack EO-M Plus, Detroit Diesel 7SE 270, Caterpillar ECF-1a.

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]………………………………14,2
Wskaźnik lepkości…………………………….……………………………………………..…………….130
Temperatura płynięcia, [°C]………………..…………………….…………………….………….-31
Temperatura zapłonu, [°C]……………..…………………………………………………………..210

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

SPEC SELECT SD 20W40 mineralny olej silnikowy opracowany z myślą o starszych typach silników benzynowych, dla których producent zaleca stosowanie olejów w klasie API: SD lub niższych. Dzięki odpowiedniej formule olej nadaje się do całorocznej eksploatacji zapewniając łatwy rozruch w niskich temperaturach oraz ciągłość filmu olejowego w wysokich temperaturach. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: SAE: 20W40, API: SD, WT-SPEC-B-31 2 11.13.

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………….14,5
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………..120
Temperatura płynięcia, [°C]…………………………………………………………………………-20
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………….220

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

20W50 CF-4/CH-4 specjalny wielosezonowy Super High Performance Diesel (SHPD) olej silnikowy na najwyższej jakości bazie mineralnej z dodatkami zapewniającymi optymalną ochronę przed zużyciem w każdym trybie spalania silnika. Produkowany jest do stosowania w silnikach wysokoprężnych samochodów ciężarowych, autobusów itp. Posiada dobre właściwości przeciwutleniające i rozpraszające. Zapewnia czystość elementów silnika i wydłuża okres między wymianami oleju (zgodnie z instrukcją producenta). Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: CH-4/CG-4/CF-4/SL, ACEA: E7/E5, A3/B4, SAE: 20W50; MB 228.3 ;MAN M 3275; MTU type 2, Poziom jakości Volvo VDS-3

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..17,8
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………126
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-25
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………..225

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

2T PÓŁSYNTETYCZNY TC Olej do silników dwusuwowych chłodzonych powietrzem i wodą. Olej może być stosowany do silników pilarek spalinowych, łańcuchowych spalinowych oraz wszelkiego typu sprzęcie ogrodniczym wyposażonym w silniki dwusuwowe. Olej może być stosowany bezpośrednio do zbiornika z paliwem w stosunku 1:50 do paliwa, jeżeli producent silnika nie zaleci inaczej.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: ISO-L ETA/ETB, API: TA/TB

Lepkość kinematyczna w temp. 100oC, [mm2/s]……….7,0
Temperatura płynięcia, [°C]…………………………………………………-15
Temperatura zapłonu, [°C]…………………………………………………220

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

4T PÓŁSYNTETYCZNY 10W40 TC Najwyższej jakości półsyntetyczny olej silnikowy przeznaczony do czterosuwowych silników motocykli oraz łodzi motorowych, jak również do skrzyń biegów i przekładni z mokrym sprzęgłem. Obniża zużycie silnika zarówno w niskich jak i wysokich temperaturach, co sprzyja przedłużeniu okresu eksploatacji silnika i znacznie redukuje zużycie paliwa. Zapewnia doskonałą ochronę w ekstremalnie wysokich temperaturach. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: SM/SL, JASO: MA/MA2, SAE: 10W/40

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C [mm2/s]……………………………..14,5
Wskaźnik lepkości………………………………………………………………………………………..160
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………-35
Temperatura zapłonu, [°C]……………………………………………………………………….210

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

SUPEROL CD 10W olej silnikowy przeznaczony do smarowania silników wysokoprężnych różnych typów bez doładowania i doładowanych, pracujących przy małych i dużych obciążeniach. Zalecany jest również do silników wyeksploatowanych. Może być również stosowany w układach hydraulicznych pojazdów, gdy wymagane jest stosowanie tego typu oleju. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: CD
SAE: 10W

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]………………………………..6,5
Wskaźnik lepkości……………………………………………………………………………………………95
Temperatura płynięcia, [°C]…………………………………………………………………………-27
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………….210

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

LOKOMOTIV CD40 olej silnikowy przeznaczony jest do smarowania wysilonych silników, wysokoprężnych, silników lokomotyw wymagających stosowania bezcynkowego oleju silnikowego, pracujących w ciężkich warunkach eksploatacyjnych. Szczególnie zalecany jest do silników Diesla pojazdów trakcyjnych, eksploatowanych w ciągu całego roku na paliwie o podwyższonej zawartości siarki. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: CF, SAE:40, GE Generation 4 Long Life, LMOA Generation 5, API CD, CF, CF-2, Caterpillar 3600

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………….14,3
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………..106
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………….-25
Temperatura zapłonu, [°C]…………………………………………………………………………..240

OPAKOWANIA: 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


PŁYNY  I KONCENTRATY



SpeedCar

PŁYN HAMULCOWY R-3 przeznaczony jest do średnio obciążonych, hydraulicznych układów hamulcowych i  sprzęgłowych samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, przyczep, motocykli oraz innych pojazdów, do których instrukcja obsługi zaleca stosowanie płynu hamulcowego w klasie jakościowej R-3. Przeznaczony jest do stosowania w pojazdach starszych typów. Mieszalny z płynami o podobnej klasie jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania:  SAE J1703, ISO 4925, FMVSS Nr 116, PN-C-40005

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]…………………….1,6
Lepkość kinematyczna w temp. -40°C, [mm2/s]………………..1500
Temperatura wrzenia, [°C]……………………………………………………………..206
Temperatura wrzenia płynu zawodnionego, min. [°C]……………………………………………………………………………………………………………145  pH………………………………………………………………………………………………………7,0-11,0

OPAKOWANIA: 500ml, 5L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

PŁYN HAMULCOWY DOT-3 przeznaczony jest do średnio obciążonych, hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgłowych samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, przyczep, motocykli oraz innych pojazdów do których instrukcja obsługi zaleca stosowanie płynu hamulcowego w klasie jakościowej DOT-3. Mieszalny z płynami o podobnej klasie jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: SAE J1703, ISO 4925, FMVSS Nr 116, PN-C-40005

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]…………………….1,6
Lepkość kinematyczna w temp. -40°C, [mm2/s]………………..1500
Temperatura wrzenia, [°C]……………………………………………………………..208
Temperatura wrzenia płynu zawodnionego, min. [°C]……………………………………………………………………………………………………………208  pH………………………………………………………………………………………………………7,0-11,0

OPAKOWANIA: 500ml, 5L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

PŁYN HAMULCOWY DOT-4 nowoczesny płyn hamulcowy o bardzo dobrych właściwościach użytkowych, charakteryzujący się temperaturą wrzenia powyżej 230 °C. Zalecany jest szczególnie w pojazdach o układach hamulcowych i sprzęgłowych silnie obciążonych. Przeznaczony do hydraulicznych układów hamulcowych i sprzęgłowych samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, przyczep, motocykli, wózków akumulatorowych itp. zgodnie z instrukcjami obsługi pojazdów. Mieszalny z płynami o podobnej klasie jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: SAE: J1703, ISO 4925, FMVSS Nr 116, PN-C-40005

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C [mm2/s]……………………………..1,6
Lepkość kinematyczna w temp. -40°C [mm2/s]…………………………1800
Temperatura wrzenia, [°C]……………………………………………………………………..232
Temperatura wrzenia płynu zawodnionego, min. [°C]………………..155 pH……………………………………………………………………………………………………………..7,0-11,0

OPAKOWANIA: 500ml, 1L, 5L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

ZMYWACZ AC DO HAMULCÓW skuteczny środek do czyszczenia elementów układu hamulcowego. Czyści i odtłuszcza hamulce tarczowe i bębnowe, sprzęgła dyferencjały, powierzchnie metalowe, części i narzędzia. Usuwa brud, olej, płyn hamulcowy i smar nie pozostawiając żadnych osadów. Nie zawiera szkodliwych rozpuszczalników chlorowcopochodnych. Redukuje piszczenie i hałasy. Mieszalny z płynami o podobnej klasie jakości.

 

Temperatura wrzenia [°C]…………………………………………………..-44

Temperatura zapłonu: 200°C punkt zapłonu [°C]……..<0

Samozapalność……………………………………………………………………… nie ulega samozapłonowi

Gęstość przy 20°C [g/cm3]…………………………………………………..0,669

Granice wybuchowości [%]………………………………………………….górna 7,8 obj. / dolna: 0,8 obj.

OPAKOWANIA: 5L, 10L, 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

PŁYN DO REDUKCJI SPALIN stosowany jest przede wszystkim w najnowszych technologiach oczyszczalnia spalin. Jego zastosowanie pozwala na znaczną redukcję tlenków azotu, które są szkodliwe. Redukcja dokonywana jest aż do momentu uzyskania nietoksycznej pary wodnej oraz azotu. Doskonale odnajduje się w sektorze motoryzacyjnym – także w systemie Selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR), pomaga więc dostosować się do obowiązującej normy emisji spalin (m.in. Euro V i Euro VI).

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 10L, 18L, 20L, 30L, 200L.


SpeedCar

NOXY stosowany jest przede wszystkim w najnowszych technologiach oczyszczalnia spalin. Jego zastosowanie pozwala na znaczną redukcję tlenków azotu, które są szkodliwe. Redukcja dokonywana jest aż do momentu uzyskania nietoksycznej pary wodnej oraz azotu. Doskonale odnajduje się w sektorze motoryzacyjnym – także w systemie Selektywnej Redukcji Katalitycznej (SCR), pomaga więc dostosować się do obowiązującej normy emisji spalin (m.in. Euro V i Euro VI).

OPAKOWANIA: 5L, 10L, 18L, 200L.


SpeedCar

ZIMOWY PŁYN DO SPRYSKIWACZY -22ºC SPEEDCAR NA BAZIE METANOLU. Służy do mycia szyb w warunkach zimowych. Doskonale usuwa błoto, tłuszcze oraz inne zabrudzenia drogowe, przyjazny dla środowiska, biodegradowalny. Nie pozostawia smug i zacieków. Trwały w normalnych warunkach stosowania. Do użytku profesjonalnego, dla firm transportowych, na zakłady pracy.

Produkt sprzedawany wyłącznie na fakturę VAT, dla firm prowadzących działalność gospodarczą.

OPAKOWANIA: 5L, 200L, 1000L.


SpeedCar

ZIMOWY PŁYN DO SPRYSKIWACZY -22ºC SPEEDCAR NA BAZIE ETANOLU. Skutecznie usuwa brud, sól i lód. Zapewnia dobrą widoczność oraz świeży zapach we wnętrzu samochodu. Zawiera: etanol nr WE200-578-6, MEK nr WE201-159-0, środki powierzchniowo czynne siarczan laurylowo-sodowy 0,05%, kompozycja zapachowa, barwnik, woda.

OPAKOWANIA: 1L, 2L, 2L z lejkiem, 5L, 5L z lejkiem, 200L, 1000L.


SpeedCar

KONCENTRAT ZIMOWEGO PŁYNU DO SPRYSKIWACZY SPEEDCAR -80ºC zapewnia doskonałą widoczność i czystość szyb zimą. Posiada wysoką zdolność czyszczenia i szybkiego usuwania zabrudzeń bez pozostawiania smug. Wysokiej klasy związki powierzchniowo czynne o dużej wydajności w krótkim czasie zmniejszają rozdrabniają i usuwają brud. Zapewnia optymalną widoczność przy ograniczonej do minimum ilości cykli pracy wycieraczek, co znacznie zmniejsza jego zużycie. Koncentrat jest bezpieczny dla innych elementów samochodu, ponieważ zawiera glicerynę, która zachowuje elastyczność piór wycieraczek, innych elementów gumowych i tworzyw sztucznych. Zapobiega zamarzaniu spryskiwaczy i dysz.

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 200L, 1000L.


SpeedCar

ODMRAŻACZ DO SZYB -80ºC przeznaczony jest do szybkiego i skutecznego usuwania lodu i szronu z powierzchni szyb samochodowych, reflektorów, lusterek oraz piór wycieraczek. Doskonale rozmraża i usprawnia drobne mechanizmy narażone na działanie niskich temperatur: zamki do drzwi i boksów dachowych, zawiasów, prowadnic itp.

OPAKOWANIA: 500ml.


SpeedCar

LETNI PŁYN DO SPRYSKIWACZY SPEEDCAR usuwa insekty i zanieczyszczenia drogowe z szyb i lamp. Zapewnia dobrą widoczność na drodze. Jest przyjazny dla środowiska. Skład: środek powierzchniowo czynny, woda demineralizowana, kompozycja zapachowa, barwnik.

OPAKOWANIA: 5L, 200L, 1000L.


SpeedCar

KONCENTRAT PŁYNU DO CHŁODNIC SPEEDCAR WHITE wielosezonowy płyn do chłodnic samochodowych wszystkich typów. Zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, przegrzaniem i zamarznięciem. Zalecany szczególnie do chłodnic aluminiowych. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru. Możliwość rozcieńczenia: 1/1 = – 35 º C ; 0,8/1,2 = – 27 º C ; 0,6/1,4 = – 17 º C .

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 200L, 1000L.


SpeedCar

PŁYN DO CHŁODNIC SPEEDCAR G11 (NIEBIESKI) wielosezonowy płyn do chłodnic samochodowych wszystkich typów. Zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, przegrzaniem i zamarznięciem. Zalecany szczególnie do chłodnic aluminiowych. Skład: glikol monoetylenowy, woda demineralizowana. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru.

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 10L, 20L, 30L, 120L, 200L, 1000L.


SpeedCar

KONCENTRAT PŁYNU DO CHŁODNIC SPEEDCAR G11 (NIEBIESKI) wielosezonowy płyn do chłodnic samochodowych wszystkich typów. Zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, przegrzaniem i zamarznięciem. Zalecany szczególnie do chłodnic aluminiowych. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru. Możliwość rozcieńczenia: 1/1 = – 35 º C ; 0,8/1,2 = – 27 º C ; 0,6/1,4 = – 17 º C.

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 10L, 20L, 30L, 120L, 200L, 1000L.


SpeedCar

PŁYN DO CHŁODNIC SPEEDCAR G11 (ZIELONY) przeznaczony jest do stosowania w układach chłodzenia silników spalinowych benzynowych oraz diesla wyposażonych w aluminiowy, żeliwny lub mieszany układ chłodzenia. Chroni przed zamarzaniem zimą i przegrzaniem w czasie upałów. W składzie zawarte są środki antykorozyjne i antypienne. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru. Chroni układ chłodzenia pojazdu w temperaturze -35 °C.

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 10L, 20L, 30L, 120L, 200L, 1000L.


SpeedCar

KONCENTRAT PŁYNU DO CHŁODNIC SPEEDCAR G11 (ZIELONY) płyn do chłodnic samochodowych wszystkich typów. Zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, przegrzaniem i zamarznięciem. Zalecany szczególnie do chłodnic aluminiowych. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru. Możliwość rozcieńczenia: 1/1 = – 35 º C ; 0,8/1,2 = – 27 º C ; 0,6/1,4 = – 17 º C .

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 10L, 20L, 30L, 120L, 200L, 1000L.


SpeedCar

PŁYN DO CHŁODNIC SPEEDCAR G11 (RÓŻOWY) przeznaczony jest do stosowania w układach chłodzenia silników spalinowych benzynowych oraz diesla wyposażonych w aluminiowy, żeliwny lub mieszany układ chłodzenia. Chroni przed zamarzaniem zimą i przegrzaniem w czasie upałów. W składzie zawarte są środki antykorozyjne i antypienne oraz woda demineralizowana. Chroni układ chłodzenia pojazdu w temperaturze -35 °C. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru.

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 10L, 20L, 30L, 120L, 200L, 1000L.


SpeedCar

KONCENTRAT PŁYNU DO CHŁODNIC SPEEDCAR G11 (RÓŻOWY) przeznaczony do chłodnic samochodowych wszystkich typów. Zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, przegrzaniem i zamarznięciem. Zalecany szczególnie do chłodnic aluminiowych. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru. Możliwość rozcieńczenia: 1/1 = – 35 º C ; 0,8/1,2 = – 27 º C ; 0,6/1,4 = – 17 º C .

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 10L, 20L, 30L, 120L, 200L, 1000L.


SpeedCar

PŁYN DO CHŁODNIC G11 (ŻÓŁTY) płyn na bazie glikolu etylenowego, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi, do stosowania latem i zimą. Zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, odkładaniem się kamienia, przegrzaniem i zamarznięciem wszystkich typów chłodnic aluminiowych. Nie wpływa na inne części metalowe, uszczelki oraz części gumowe. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru.

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 10L, 20L, 30L, 120L, 200L, 1000L.


SpeedCar

KONCENTRAT PŁYNU DO CHŁODNIC G11 (ŻÓŁTY) płyn na bazie glikolu etylenowego, cechujący się bardzo wysokimi parametrami użytkowymi, do stosowania latem i zimą. Zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, odkładaniem się kamienia, przegrzaniem i zamarznięciem wszystkich typów chłodnic aluminiowych. Nie wpływa na inne części metalowe, uszczelki oraz części gumowe. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru. Możliwość rozcieńczenia: 1/1 = – 35 º C ; 0,8/1,2 = – 27 º C ; 0,6/1,4 = – 17 º C .

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 10L, 20L, 30L, 120L, 200L, 1000L.


SpeedCar

PŁYN DO CHŁODNIC SPEEDCAR G12 (RÓŻOWY) wielosezonowy płyn do chłodnic samochodowych wszystkich typów. Zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, przegrzaniem i zamarznięciem. Zalecany szczególnie do chłodnic aluminiowych. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru.

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 10L, 20L, 30L, 120L, 200L, 1000L.


SpeedCar

KONCENTRAT PŁYNU DO CHŁODNIC SPEEDCAR G12 (RÓŻOWY) wielosezonowy płyn do chłodnic samochodowych wszystkich typów. Zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, przegrzaniem i zamarznięciem. Zalecany szczególnie do chłodnic aluminiowych. Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wykonanymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru. Możliwość rozcieńczenia: 1/1 = – 35 º C ; 0,8/1,2 = – 27 º C ; 0,6/1,4 = – 17 º C .

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 10L, 20L, 30L, 120L, 200L, 1000L.


SpeedCar

PŁYN DO CHŁODNIC SPEEDCAR G13 (CIEMNY RÓŻOWY/FOLETOWY) płyn do chłodnic to najnowszej generacji na bazie glikolu etylenowego, do stosowania w układach chłodzenia silników spalinowych wszystkich rodzajów. Wytwarzany na bazie inhibitorów organicznych i mineralnych (krzemiany) zapewnia pełną ochronę silnika. Specjalnie opracowana receptura i pakiet dodatków zabezpiecza przed korozją i skutecznie chroni silnik samochodu przed przegrzaniem latem i zamarznięciem zimą. Może być mieszalny z innymi płynami zawierającymi glikol etylenowy. Produkt jest przyjazny dla środowiska, nie zawiera azotynów, amin, fosforanów i boranów, ponadto płyn chłodniczy ma w swoim składzie glicerynę, do której wytwarzania zużywa się mniej energii, zmniejszając tym samym emisję CO₂ do otoczenia.

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 10L, 20L, 30L, 120L, 200L, 1000L.


SpeedCar

PŁYN DO CHŁODNIC SPEEDCAR G12++ (RÓŻOWY) przeznaczony do chłodzenia wszystkich typów silników samochodowych, benzynowych i wysokoprężnych. Płyn można stosować w chłodnicach aluminiowych i żeliwnych samochodów osobowych i ciężarowych. Specjalnie opracowana receptura i pakiet dodatków zabezpiecza przed korozją skutecznie chroniąc silnik samochodu przed przegrzaniem latem i zamarznięciem zimą. Mieszalny z płynami G11, G12, G12+, G13.

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 10L, 20L, 30L, 120L, 200L, 1000L.


SpeedCar

PŁYN DO INSTALACJI GRZEWCZYCH I SOLARÓW zabezpiecza instalacje przed ujemnymi temperaturami, a dzięki zawartym w nim inhibitorom przeciwdziała korozji. Dodatki wydłużają czas pracy układu oraz zapewniają wysoką wydajność cieplną. Ważnym składnikiem jest glicerol mający działanie smarne, zabezpiecza uszczelki i elementy gumowe przed niszczeniem. Płyn nie jest trujący i można go bezpiecznie stosować w różnych instalacjach spożywczych i gospodarstwach domowych. Przeznaczony jest do: instalacji solarnych, instalacji centralnego ogrzewania (piece węglowe, gazowe, elektryczne i inne), instalacji chłodniczych, pomp ciepła, kominków z płaszczem wodnym, instalacji wykonanych z aluminium, stali, miedzi, pex, żeliwa, mosiądzu czy tworzywa sztucznego.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: PN-C-40007, ASTM D 3306.

OPAKOWANIA: 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

KONCENTRAT PŁYNU DO INSTALACJI GRZEWCZYCH I SOLARÓW zabezpiecza instalacje przed ujemnymi temperaturami, a dzięki zawartym w nim inhibitorom przeciwdziała korozji. Dodatki wydłużają czas pracy układu oraz zapewniają wysoką wydajność cieplną. Ważnym składnikiem jest glicerol mający działanie smarne, zabezpiecza uszczelki i elementy gumowe przed niszczeniem. Płyn nie jest trujący i można go bezpiecznie stosować w różnych instalacjach spożywczych i gospodarstwach domowych. Przeznaczony jest do: instalacji solarnych, instalacji centralnego ogrzewania (piece węglowe, gazowe, elektryczne i inne), instalacji chłodniczych, pomp ciepła, kominków z płaszczem wodnym, instalacji wykonanych z aluminium, stali, miedzi, pex, żeliwa, mosiądzu czy tworzywa sztucznego.

koncentrat [%]      woda [%]       temperatura [°C]

50……………………………50………………… -35°C

43……………………………57………………… -25°C

25……………………………75…………………..-10°C

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania:PN-C-40007, ASTM D 3306.

OPAKOWANIA: 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

WODA DEMINERALIZOWANA SPEEDCAR czysta woda uzyskiwana jest podczas specjalnego procesu, który gwarantuje usunięcie większości zanieczyszczeń. Produkt posiada odpowiednią czystość, aby mogła być stosowana do akumulatorów, koncentratów, wytwornic pary, roztworów chemicznych, chłodnic samochodowych, farb wodorozcieńczalnych.

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 30L, 200L, 1000L.


LAS I OGRÓD



SpeedCar

HUSVAR-OIL wysokiej jakości zielony olej półsyntetyczny do smarowania silników dwusuwowych, do mieszania z benzyną 1:50.

OPAKOWANIA: 100ml, 500ml, 1L, 5L, 180kg/200L, 850kg/1000L.


SpeedCar

STILL-OIL wysokiej jakości czerwony olej półsyntetyczny do smarowania silników dwusuwowych, do mieszania z benzyną 1:50.

OPAKOWANIA: 100ml, 500ml, 1L, 5L, 180kg/200L, 850kg/1000L.


SpeedCar

GARDEN OIL SAE 30 mineralny olej silnikowy przeznaczony do eksploatacji w silnikach czterosuwowych maszyn ogrodniczych, takich jak: kosiarki, wykaszarki, wycinarki. Doskonale nadaje się do silników pracujących w kultywatorach, mikrociągnikach, glebogryzarkach, pługach i innych urządzeniach pomocniczych. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: SAE: 30, API: SG/CD

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C [mm2/s]……………………………..10,5
Wskaźnik lepkości……………………………………………………………………………………….100
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………-15
Temperatura zapłonu, [°C]……………………………………………………………………..200

OPAKOWANIA: 600ml, 1L, 5L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

GARDEN OIL SAE 10W30 mineralny olej silnikowy przeznaczony do eksploatacji w silnikach czterosuwowych maszyn ogrodniczych, takich jak: kosiarki, wykaszarki, wycinarki. Doskonale nadaje się do silników pracujących w kultywatorach, mikrociągnikach, glebogryzarkach, pługach i innych urządzeniach pomocniczych. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: SAE: 10W/30, API: SG/CD

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C [mm2/s]……………………………..10,5
Wskaźnik lepkości………………………………………………………………………………………..125
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………-25
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………220

OPAKOWANIA: 600ml, 1L, 5L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SMARY



SpeedCar

SMAR GRAFITOWANY przeznaczony przeznaczony do smarowania kół zębatych, gwintów śrub, łańcuchów i obciążonych węzłów tarcia. Charakteryzuje się wysoką stabilnością mechaniczną, odpornością na starzenie i ochroną korozyjną. Odporny na wymywanie przez wodę. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych. Temperatura pracy smaru: od -20 do +60 °C.

OPAKOWANIA: 0,4kg; 0,8kg; 2,5kg; 4,5kg; 9kg; 17kg; 52kg; 180kg.


SpeedCar

SMAR ŁT 4s3 przeznaczony do smarowania łożysk tocznych, cięgien i łożysk ślizgowych. Charakteryzuje się wysoką stabilnością mechaniczną, odpornością na starzenie i ochroną korozyjną. Odporny na wymywanie przez wodę. Temperatura pracy smaru: od -30 do +140 °C.

OPAKOWANIA: 0,4kg; 0,8kg; 2,5kg; 4,5kg; 9kg; 17kg; 52kg; 180kg.


SpeedCar

SMAR ŁT 43 przeznaczony do smarowania łożysk tocznych i elementów pojazdów samochodowych. Charakteryzuje się wysoką stabilnością mechaniczną, odpornością na starzenie i ochroną korozyjną. Odporny na wymywanie przez wodę. Temperatura pracy smaru: od -30 do +130 °C.

OPAKOWANIA: 0,4kg; 0,8kg; 2,5kg; 4,5kg; 9kg; 17kg; 52kg; 180kg.


SpeedCar

SMAR STP przeznaczony do smarowania podwozi pojazdów, sworzni, przegubów i innych węzłów tarcia. Charakteryzuje się wysoką stabilnością mechaniczną, odpornością na starzenie i ochroną korozyjną. Odporny na wymywanie przez wodę. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz ślizgowych. Temperatura pracy smaru: od -10 do +60 °C.

OPAKOWANIA: 0,4kg; 0,8kg; 2,5kg; 4,5kg; 9kg; 17kg; 52kg; 180kg.


SpeedCar

SMAR EP-0 przeznaczone do smarowania łożysk tocznych pracujących przy wysokich obciążeniach promieniowych, udarowych i osiowych np. walcarkach, prasach, kruszarkach. Smar przeznaczony do smarowania łożysk z centralnymi układami smarowania wymagających przetłaczania smaru na bardzo duże odległości. Temperatura pracy smaru: od -20°C do +100°C.

OPAKOWANIA: 0,4kg; 0,8kg; 2,5kg; 4,5kg; 9kg; 17kg; 52kg; 180kg.


SpeedCar

SMAR EP-1 przeznaczony do smarowania łożysk tocznych, urządzeń z centralnymi układami smarowania pracujących przy wysokich obciążeniach, a także gdy w pracy łożysk mniej obciążonych występują obciążenia udarowe w umiarkowanych temperaturach otoczenia i wymagających przetłaczania smaru na duże odległości. Temperatura pracy smaru: od -20°C do +120°C, także przy dostępie wody.

OPAKOWANIA: 0,4kg; 0,8kg; 2,5kg; 4,5kg; 9kg; 17kg; 52kg; 180kg.

 


SpeedCar

SMAR EP-2 przeznaczony do smarowania łożysk tocznych pracujących przy zmiennych obciążeniach. Mogą być stosowane w układach centralnego smarowania. Charakteryzuje się wysoką stabilnością mechaniczną, odpornością na starzenie i ochroną korozyjną. Odporny na wymywanie przez wodę. Temperatura pracy smaru: od -20 do +120 °C.

OPAKOWANIA: 0,4kg; 0,8kg; 2,5kg; 4,5kg; 9kg; 17kg; 52kg; 180kg.


SpeedCar

SMAR EP-23 przeznaczony jest do smarowania wysoko obciążonych skojarzeń trących, gdzie występuje częsta zmiana kierunku ruchu lub połączenie małych prędkości ruchu i wysokich obciążeń, np. w przegubach homokinetycznych, przekładni kątowych wykaszarek. Temperatura pracy smaru: od -30oC do +140oC.

OPAKOWANIA: 0,4kg; 0,8kg; 2,5kg; 4,5kg; 9kg; 17kg; 52kg; 180kg.


SpeedCar

SMAR EPX 00, 000 przeznaczony do smarowania zamkniętych przekładni zębatych walcowych, stożkowych, tocznych, ślizgowych. Mogą być stosowane w układach centralnego smarowania. Charakteryzuje się wysoką stabilnością mechaniczną, odpornością na starzenie i ochroną korozyjną. Odporny na wymywanie przez wodę. Temperatura pracy smaru: EPX 00 od -20 do +100 °C, EPX 000 od -30 do +100 °C.

OPAKOWANIA: 0,4kg; 0,8kg; 2,5kg; 4,5kg; 9kg; 17kg; 52kg; 180kg.


SpeedCar

SMAR BENOTOS 2 przeznaczony do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych napędzanych małym momentem obrotowym oraz o małym luzie poprzecznym, praktycznie nietopliwy. Charakteryzuje się wysoką stabilnością mechaniczną, odpornością na starzenie i ochroną korozyjną. Odporny na wymywanie przez wodę. Temperatura pracy smaru: od -20 do +200 °C.

OPAKOWANIA: 0,4kg; 0,8kg; 2,5kg; 4,5kg; 9kg; 17kg; 52kg; 180kg.


SpeedCar

SMAR MOLIBDENOWY przeznaczony do stosowania w pojazdach, wózkach widłowych, sprzęcie przemysłowym pracującym w wilgotnym środowisku (dźwigi, suwnice, żurawie itp.). Stosowany do smarowania przegubów, zwrotnic, łożysk, wałów i innych mechanizmów, doskonale smaruje elementy podwozia samochodów ciężarowych, traktorów, buldożerów i innych pojazdów. Dzięki miękkiej konsystencji można przetłaczać smar na duże odległości, gdzie zaleca się stosowanie systemu pneumatycznego pompowania lub wkładów- kartridży. Odpowiedni do warunków smarowania granicznego przy wysokich naciskach i temperaturach. W trakcie ładowania smaru należy bezwzględnie unikać zanieczyszczenia go kurzem i/lub brudem. Temperatura pracy smaru: od -25°C do +150°C.

OPAKOWANIA: 0,4kg; 0,8kg; 2,5kg; 4,5kg; 9kg; 17kg; 52kg; 180kg.


SpeedCar

AGRO 1500 specjalny środek smarny o bardzo wysokiej lepkości przeznaczonym do całorocznego smarowania przekładni, w tym przekładni wolnobieżnych i ślimakowych. Stosowanym najczęściej do przekładni zamkniętych, na przykład przekładni kosiarek rotacyjnych, przekładni agregatów czynnych typu cyklotiller, a czasami w przypadkach awaryjnych do cieknących zwolnic czy mostów napędowych itp. Temperatura pracy smaru: od -20°C do +100°C. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

OPAKOWANIA: 1L, 5L.


OLEJE ROLNICZE



 

SpeedCar

AGRI-U uniwersalny olej hydrauliczno-przekładniowy przeznaczony do stosowania w skrzyniach biegów, układach przenoszenia mocy oraz w układach przekładniowych i hydraulicznych. Służy do smarowania układu napędowego, również z tzw. mokrymi hamulcami oraz jako ciecz robocza w układach hydraulicznych ciągników i maszyn rolniczych. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: GL-4; DIN 51 524 cz.2 HLP, Ford: M2C 134D; John Deere: JD J20C; Massey Ferguson: CMS M1135, M1143, M1145; ZF TE ML 06A/06B/06C/07B, Case New Holland MAT 3525,

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C [mm2/s]………………..10,8
Wskaźnik lepkości……………………………………………………………………………101
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………….-25
Temperatura zapłonu, [°C]…………………………………………………………..225

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

AGRO-TRUCK 15w40 olej mineralny przeznaczony do wysoko obciążonych silników Diesla w samochodach ciężarowych, ciężkim sprzęcie budowlanym, maszynach rolniczych i autobusach przy pracy w wydłużonych przebiegach. Spełnia wymagania Euro V z układami SCR oraz do silników starszych konstrukcji zgodnych z Euro IV, III, II, I. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: CI-4/CH-4, MAN M. 3275-1, Volvo VDS-3, Mack EO-N, Renault VI RLD-2, Cummins CES 20078, MTU Type 2, EDOM 258-3AVIA – 712, D407, D421.76, D421.85, Cummins CES 20071/72/75/76/77, DAF EUR 2 i EUR 3, Iveco, Deutz DQC-III-05, Mack EO-M Plus, Detroit Diesel 7SE 270, Caterpillar ECF-1a.

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]…………..14,2
Wskaźnik lepkości………………………………………………………………………135
Temperatura płynięcia, [°C]…………………………………………………….-30
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………225

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

AGRO – UTTO 10W30 olej stosowany w przekładniach i układach przekładniowo hydraulicznych ze zintegrowanymi mokrymi hamulcami, sprzęgłami i mechanizmami różnicowymi. Specjalne bazy olejowe i wysokiej jakości dodatki uszlachetniające zapewniają doskonałą pracę mokrych hamulców, ograniczają hałas i piski w całym okresie eksploatacji. Doskonale zabezpiecza przed zużyciem, korozją oraz utrzymuje je w czystości, zapobiegając powstawaniu szlamów i osadów. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: JD J27, JD J20C, CMS M1139, M1144, M1145, CMS M1135, M1143, Ford M2C 159B/C, Ford M2C 134D, New Holland 82009201/2/3, ZF TE-ML 06A, 06B, 06C, 07B

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]…………………………….10,5
Wskaźnik lepkości………………………………………………………………………………………..130
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………-30
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………..220

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

AGRO – STOU 10W30 wielosezonowy olej silnikowo przekładniowo hydrauliczny, którego właściwości zapewniają bezawaryjną pracę układów przekładniowych i hydraulicznych wysokoobciążonych silników Diesla maszyn rolniczych, budowlanych i pojazdów użytkowych. Doskonale zabezpiecza silnik przed zużyciem ściernym utrzymując go w wysokiej czystości bez osadów i szlamów. Gwarantuje doskonałe właściwości smarne i przeciwzużyciowe, dobrą kompatybilność z uszczelnieniami, tłumienie drgań układu, wysoką odporność na utlenianie. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: CG-4/SF, GL-4, ACEA: E3, SAE: 10W/30, John Deere: J27, J20C, Massey Ferguson: CMS M1139/44/45, Ford: M2C 159 B/C, FNH 82009201/2/3, ZF TE-ML 06A, 06B, 06C, 07B, New Holland 820092001/2/3, New Holland MAT 3525 and 3526

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………10,5
Wskaźnik lepkości……………………………………………………………………………………….140
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………-30
Temperatura zapłonu, [°C]……………………………………………………………………….210

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

AGRO – STOU 10W40 wielosezonowy olej silnikowo przekładniowo hydrauliczny, którego właściwości zapewniają bezawaryjną pracę układów przekładniowych i hydraulicznych wysokoobciążonych silników Diesla maszyn rolniczych, budowlanych i pojazdów użytkowych. Doskonale zabezpiecza silnik przed zużyciem ściernym utrzymując go w wysokiej czystości bez osadów i szlamów. Gwarantuje doskonałe właściwości smarne i przeciwzużyciowe, dobrą kompatybilność z uszczelnieniami, tłumienie drgań układu, wysoką odporność na utlenianie. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: 10W40/ E3/ CG-4/ GL-4/ GL-5/ SAE J300/ SAE J306/ AFNOR NFE 48603 HV/ ALLISON C-4/ CASE MS/ CNH MAT/ DEUTZ DQC I/ DIN 51524-3: HVLP (-D)/ FENDT KDM 41.2011/ FNHA-2-C/ FORD M2C/ JOHN DEERE JDM J20C/ MAN 271/ MASSEY FERGUSON CMS/ NEW HOLLAND/ NH/ ZF TE-ML

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]………………………….14,5
Wskaźnik lepkości……………………………………………………………………………………..140
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………-27
Temperatura zapłonu, [°C]……………………………………………………………………..210

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

AGRO – MOT 10W40 najwyższej jakości olej dla silników diesla w maszynach rolniczych, budowlanych i pojazdach użytkowych poddawanych wysokim obciążeniom. Zabezpiecza silnik przed zużyciem ściernym, tworzeniu się osadów i szlamów. Posiada wysoką stabilność termiczną i utrzymuje stałą lepkość. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: 10W40/ E7/ CI-4 GLOBAL DHD-1, JASO DH-1, ALLISON C-4, CAT, CUMMINS, CUMMINS, DAF, DEUTZ, IVECO, MACK, STEYR, MTU, NH, MAN, RENAULT, VOLVO.

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..14,5
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………135
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-33
Temperatura zapłonu, [°C]…………………………………………………………………………222

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

AGRO – MOT 15W40 olej wielosezonowy przeznaczony do silników Diesla maszyn rolniczych, samochodów ciężarowych i maszyn budowlanych wysokoobciążonych jak również z turbodoładowaniem. Jego właściwości pozwalają na stosowanie w bardzo szerokim zakresie temperatur,przeciwdziałają powstawaniu osadów i szlamów, zabezpiecza silnik przed zużyciem ściernym, posiada wysoką stabilność termiczną, utrzymuje wnętrze silnika w doskonałej czystości. Pozwala na zoptymalizowanie przebiegów pomiędzy wymianami. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: 15W40/E7/CI-4, CAT ECF-1-a, CAT ECF-2, GLOBAL DHD-1: ALLISON, CASE, CAT, CLASSE, CUMMINS, DAF, DEUTZ, IVECO, MACK, STEYR, MTU, NH, MAN, RENAULT, VOLVO.

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..14,5
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………130
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-24
Temperatura zapłonu, [°C]…………………………………………………………………………210

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

AGRI – BOX 26 olej przeznaczony do smarowania układów hydraulicznych pracujących w ciężkich warunkach eksploatacyjnych. Może być również stosowany w hydromechanicznych skrzyniach biegów, mechanizmach wspomagających układ kierowniczy w pojazdach mechanicznych oraz w niektórych układach hydrokinetycznych. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: ISO VG: 46, DIN 51524 cz.3 HVLP, AFNOR NF E 48-603 (HV), U.S. Steel 127, U.S. Steel 224

Lepkość kinematyczna w temp. 40°C, [mm2/s]……………………………..46
Wskaźnik lepkości……………………………………………………………………………………..140
Temperatura płynięcia, [°C]…………………………………………………………………….-36
Temperatura zapłonu, [°C]……………………………………………………………………..200

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


OLEJE PRZEKŁADNIOWE



 

SpeedCar

GL-5/GL-4 75W80 olej przeznaczony do stosowania w średnio i mocno obciążonych przekładniach skrzyń biegów, tylnych mostów oraz przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów i innych środkach transportu, pracujących w każdych warunkach, gdzie producent zaleca stosowanie oleju podobnej klasy jakości. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: GL-5/GL-4, SAE: 75W80, MAN 341 Type Z4, E3, DAF, IVECO, ZF TE-ML 02L/16K, Renault, Volvo.

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..10,5
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………161
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-45
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………..205

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

GL-4 75W90 olej przeznaczony do stosowania w średnio i mocno obciążonych przekładniach skrzyń biegów, tylnych mostów oraz przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów i innych środkach transportu, pracujących w każdych warunkach, gdzie producent zaleca stosowanie oleju podobnej klasy jakości. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: GL-4, SAE: 75W90, MIL-L-2105D, ZF TE ML 5A, 7A, 8A, 16B-D, 17B

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..14,5
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………130
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………..-30
Temperatura zapłonu, [°C]…………………………………………………………………………200

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

GL-5 75W90 uniwersalny, półsyntetyczny, wielosezonowy olej przeznaczony do stosowania w manualnych przekładniach samochodowych oraz mostach napędowych pracujących w skrajnie trudnych warunkach i szerokim zakresie temperatur. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: GL-5, SAE: 75W90, MIL-L-2105D, ZF TE-ML 5A, 7A, 8A, 16B-D, 17B

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]………………………………17,0
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………180
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………..-43
Temperatura zapłonu, [°C]…………………………………………………………………………210

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

GL-4 80W90 olej mineralny przeznaczony do stosowania w mocno obciążonych przekładniach skrzyń biegów, tylnych mostów oraz przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów i innych środkach transportu, pracujących,w ciężkich warunkach, gdzie producent zaleca stosowanie oleju podobnej klasy jakości. Doskonale chroni przed korozją, zatarciami i zużyciem. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: GL-4, SAE: 80W90, MAN 341 Type Z2, MAN 341 Type E1, ZF TE-ML 02A, 16A, 17A, 19A, Mercedes Benz 235.1

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..15,0
Wskaźnik lepkości………………………………………………………………………………………..100
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-27
Temperatura zapłonu, [°C]…………………………………………………………………………210

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

GL-5 80W90 uniwersalny, wielosezonowy, olej przekładniowy przeznaczony do samochodów osobowych oraz w sprzęcie rolniczym i budowlanym w skrzyniach biegów, tylnych mostach oraz przekładniach głównych pracujących w trudnych warunkach  i szerokim zakresie temperatur. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: GL-5, SAE: 80W90 ZF TE-ML 05A, ZF TE-ML 07A, ZF TE-ML 16 B/C/D, ZF TE-ML 17B, ZF TE-ML 19B, ZF TE-ML 21A; MIL-L-2105D, MAN 342 M-1, Mercedes-Benz 235.0,  Voith 3.325-339, Volvo 97310, Volvo 97316

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..15,2
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………..93
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-27
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………..226

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

GL-5 80W90 LS uniwersalny, wielosezonowy olej przekładniowy przeznaczony do stosowania w manualnych przekładniach samochodowych. Gwarantuje wysoką zdolność do przenoszenia obciążeń oraz doskonałe właściwości smarne i przeciwzużyciowe. Szczególnie zalecany do smarowania skrzyń biegów oraz przekładni głównych samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, sprzęcie budowlanym i rolniczym oraz innych urządzeń mechanicznych wyposażonych w przekładnie z ograniczonym poślizgiem tzw. LS – Limited-Slip. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: GL-5 Limited Slip, SAE: 80W90, MAN: 342 Type M-1, MB 235.0, ZF TE-ML 05A; 05C; 07A; 08, MIL-L-2105D/MIL-PRF-2105E, DAF, Iveco, Volvo.

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………….14,9
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………….98
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………….-30
Temperatura zapłonu, [°C]…………………………………………………………………………..230

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

GL-5 85W90 15F olej przeznaczony do stosowania w średnio i mocno obciążonych przekładniach skrzyń biegów, tylnych mostów oraz przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów i innych środkach transportu, pracujących w każdych warunkach, gdzie producent zaleca stosowanie oleju podobnej klasy jakości. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: GL-5, SAE: 85W90, MAN: 342 Type M1, ZF TE-ML 05A; 07A; 16B; 16C; 17B; 19B; 21A Mercedes Benz 235.0, DAF, MIL-L-2105D

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]………………………………15,5
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………..97
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………..-25
Temperatura zapłonu, [°C]…………………………………………………………………………228

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

GL-5 85W140 przeznaczony do stosowania w przekładniach głównych oraz tylnych mostach samochodów osobowych, ciężarowych, autobusach oraz maszyn do prac ziemnych i drogowych pracujących w trudnych warunkach eksploatacji. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: API: GL-5, SAE: 85W140, SCANIA STO1:0, VOLVO 1273.10, ZF TE-ML 02A/02B/05A/07A/12E/16BD/17A/17B/19B/21A

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……….26,0
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………….90
Temperatura płynięcia, [°C]…………………………………………………..-18
Temperatura zapłonu, [°C]…………………………………………………..205

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

TRANSOIL CLP 68, 150, 220, 320, 460, 680, 1000 oleje przekładniowe przemysłowe przeznaczone są do smarowania mechanicznych przekładni przemysłowych, pracujących w warunkach wysokiego obciążenia, przenoszących często obciążenia uderzeniowe. Doskonale sprawdzają się w: hutniczych urządzeniach walcowniczych, maszynach budowlanych, podnośnikach i urządzeniach przeładunkowych, obrabiarkach, maszynach papierniczych oraz przekładniach turbin parowych i gazowych. Ze względu na zawartość dodatków EP można je stosować wszędzie tam, gdzie wymagany jest olej smarujący posiadający zwiększoną wytrzymałość warstwy smarnej na obciążenie w temperaturze do 120°C. Nadają się do smarowania w warunkach agresywnego działania środowiska i zmiennych temperatur otoczenia. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: US Steel 224, ISO 12925 – L- CKC/CKD, DIN 51517 cz. 3 CLP, WT-SPEC-T-162 2 11.13.

ISO VG……………………………………………….68……….150……….220……….320………460………680………1000
Lepkość kinematyczna
w temp. 40°C, [mm2/s]……………….65……….145……….210…………310……..440………640……….160
Wskaźnik lepkości…………………………95………..95…………95………….90…………90……….100………..90
Temperatura płynięcia, [°C]……..-27………..-21………..-18…………..-12…………-9…………..-9………..-9
Temperatura zapłonu, [°C]………200……..220………220……….220……….230……….230……….230

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


OLEJE HYDRAULICZNE



SpeedCar

L-HL 46, 68, 100, 150 wysokiej jakości oleje mineralne z dodatkami, które zapewniają właściwości przeciwkorozyjne, przeciwpienne, deemulgujące i przeciwutleniające. Zapewniają ochronę i czystość smarowanych układów oraz kompatybilność z uszczelnieniami. Przeznaczone do stosowania w nisko i średnio obciążonych układach przeniesienia siły oraz napędu i sterowania hydraulicznego urządzeń z napędem hydrostatycznym, pracujących przy umiarkowanej temperaturze i wilgotności otoczenia. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości. KARTY CHARAKTERYSTYKI LHL 68, 100, 150 NA ŻYCZENIE KLIENTA

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: PN-EN-ISO: 6743-4, PN-ISO 3448: VG: 15, 22, 32, 46, 68, 100, 150, PN-ISO: 11158 HL, DIN 51 524 cz.1 HL

ISO VG…………………………………………………46………………..68………………100………………150
Lepkość kinematyczna
w temp. 40°C, [mm2/s]…………..41,4-50,6……61,2-74,8……..90-110……..135-165
Wskaźnik lepkości…………………………..100…………….100…………………95………………95
Temperatura płynięcia, [°C]…………-30…………….-27…………………-24……………..-21
Temperatura zapłonu, [°C]…………..190…………….190………………..210…………….210

OPAKOWANIA: 5L, 10L, 20L, 30L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

L-HV 10, 15, 22, 32, 46, 68, 100, 150 wysokiej jakości mineralne oleje przeznaczony do stosowania w wysoko obciążonych układach napędu, pompach tłokowych oraz pompach łopatkowych, gdzie wymagany jest wysoki poziom własności przeciwzużyciowych oleju oraz w precyzyjnych układach sterowania hydraulicznego i systemach hydraulicznych, które wymagają małych zmian lepkości przy zmianach temperatury. Własności lepkościowo-temperaturowe i przeciwzużyciowe gwarantują wydłużony czas eksploatacji oraz ochronę przed zużyciem elementów trących w układach. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości. KARTY CHARAKTERYSTYKI LHV 68, 100, 150 NA ŻYCZENIE KLIENTA

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: PN-EN ISO: 6743-4, PN-ISO: 3448 VG: 22-68, PN-ISO: 11158:2012, L-HV DIN 51 524 cz.3 HVLP

ISO VG…………………………………………………..46……………..68…………..100………….150
Lepkość kinematyczna
w temp. 40°C, [mm2/s]…………………..47………………69…………..105…………160
Wskaźnik lepkości…………………………..148……………148………….130…………..130
Temperatura płynięcia, [°C]…………-30…………….-27………….-24…………..-24
Temperatura zapłonu, [°C]…………..210……………210………….210……………210

OPAKOWANIA: 5L, 10L, 20L, 30L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

L-HVI 46 wysokiej jakości oleje mineralne stosowane w wysoko obciążonych układach napędu, pompach łopatkowych, dla wysokiego poziomu własności przeciwzużyciowych oraz w precyzyjnych układach sterowania hydraulicznego i systemach hydraulicznych, wymagających małych zmian lepkości przy zmianach temperatury. Mogą być stosowane w stacjonarnych i mobilnych układach hydraulicznych maszyn i urządzeń pracujących w normalnych i trudnych warunkach pracy, zwłaszcza w systemie ciągłym oraz w przypadku, gdy istnieje niebezpieczeństwo zanieczyszczenia układu wodą lub skondensowana parą wodną. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: PN-EN-ISO 6743-4; PN-ISO 3448 VG: 32,46,68; PN-ISO 11158:2012 L- HV; DIN 51 524 cz.3 HVLP

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..42-50
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………>150
Temperatura płynięcia, [°C]…………………………………………………………………………-42
Temperatura zapłonu, [°C]……………………………………………………………………………210

OPAKOWANIA: 5L, 10L, 20L, 30L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

L-HM/L-HLP 32, 46, 68, 100, 150 wysokiej jakości oleje mineralne przeznaczone do wysoko obciążonych układów przenoszenia siły oraz napędu i sterowania hydraulicznego, w których występują trudne warunki pracy, podwyższona temperatura i wilgoć. Zapewnia doskonałe własności przeciwzużyciowe, antykorozyjne i antyutleniające gwarantują wydłużenie czasu eksploatacji i zmniejszenie zużycia powierzchni trących w układach hydraulicznych. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: PN-EN-ISO 6743-4 – Grupa H (Klasyfikacja), PN-ISO 3448 VG: 22-150 PN-ISO 11158:2012 HM, DIN 51 524 cz.2 HLP

ISO VG…………………………………………………32……….46…………………68…………100………….150
Lepkość kinematyczna
w temp. 40°C, [mm2/s]…………………31………..47…………………69…………105…………..155
Wskaźnik lepkości…………………………95………105……………….100…………..95……………90
Temperatura płynięcia, [°C]………-33………-27………………..-27………….-24………….-24
Temperatura zapłonu, [°C]……….185……….190……………….190………….210………….210

OPAKOWANIA: 5L, 10L, 20L, 30L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


OLEJE PRZEKŁADNIOWO-HYDRAULICZNE



SpeedCar

T0-4 HD 10W olej przekładniowo-hydrauliczny przeznaczony do skrzyń biegów, układów przenoszenia mocy, układów hydraulicznych, w ciężkim sprzęcie rolniczym i budowlanym pracujących  w ekstremalnych warunkach. Wykazuje doskonałą kompatybilność z materiałami uszczelnień układu i bardzo dobrą odporność na utlenianie. Mieszalny z innymi olejami hydraulicznymi o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: CAT TO-4, CAT TO-4M, KOMATSU KES, 07.868.1, ZF TE-ML 03C, 07F, ALLISON C-4

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]…………………………….7,0
Wskaźnik lepkości………………………………………………………………………………………..95
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-34
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………..200

OPAKOWANIA: 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

T0-4 HD 30W olej przekładniowo-hydrauliczny przeznaczony do skrzyń biegów, układów przenoszenia mocy, układów hydraulicznych, w ciężkim sprzęcie rolniczym i budowlanym pracujących w ekstremalnych warunkach. Mieszalny z innymi olejami hydraulicznymi o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: CAT TO-4, CAT TO-4M, KOMATSU KES, 07.868.1, ZF TE-ML 03C, 07F, ALLISON C-4

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]………………………………11,9
Wskaźnik lepkości………………………………………………………………………………………….95
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………….-28
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………….220

OPAKOWANIA: 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

ATF II D olej hydrauliczno-przekładniowy przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, układach wspomagania hydraulicznego i innych mechanizmach hydraulicznych samochodów osobowych i ciężarowych ze wskazaniem przez producenta. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: MAN 339 Typ Z1, MAN 339 Typ V1, ZF TE-ML 03D, 04D, 11A, 14A, 17C, Voith H55.6335xx (G 607), GM DEXRON IID, Allison C-4, Caterpillar TO-2, MB 236,5 DEXRON II, VOITH 55.6335, CAT TO-2, ZF TE ML 09, 11A

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..7,0
Wskaźnik lepkości……………………………………………………………………………………….140
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………..-43
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………183

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 60L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

ATF III olej hydrauliczno-przekładniowy przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, układach wspomagania hydraulicznego i innych mechanizmach hydraulicznych samochodów osobowych i ciężarowych ze wskazaniem przez producenta. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: DEXRON III, VOITH G607/H55.6335, MAN 339F, ALLISON C-4

Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………………..7,5
Wskaźnik lepkości……………………………………………………………………………………….170
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………..-45
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………190

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 60L, 180k/208L, 850kg/1000L.


OLEJE SPECJALNE



SpeedCar

LAN 32, 46, 68, 100, 150 wysokiej jakości mineralne oleje przeznaczone są do smarowania lekko obciążonych elementów roboczych maszyn i urządzeń przemysłowych (łożyska toczne i ślizgowe, prowadnice, przekładnie mechaniczne, wrzeciona itp.) oraz pomocniczych węzłów tarcia. Niektóre oleje maszynowe mogą być również stosowane do innych celów np. do napełniania układów hydraulicznych. Mieszalny z olejami maszynowymi o podobnej klasie lepkości i jakości. KARTY CHARAKTERYSTYKI LAN 32, 68, 100, 150 NA ŻYCZENIE KLIENTA

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: ISO VG: 32, 46, 68, 100, 150, DIN 51501 L-AN, ISO 3448, PN-85/C-96070
ISO VG………………………………………………..32…………………46………………….68………………100…………….150
Lepkość kinematyczna
w temp. 40°C, [mm2/s]………..28,8-35,2……..41,4-50,6……..61,2-74,8……..90-110……..135-165 Wskaźnik lepkości……………………….100………………..100………………..100………………95………………95
Temperatura płynięcia, [°C]……..-30………………..-30…………………-27……………….-24…………….-21
Temperatura zapłonu, [°C]………190………………..190…………………190………………210…………….210

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

EMULGOL ES 12 wysokorafinowany, mineralny olej emulgujący do obróbki metali zawierający emulgator anionowy oraz inhibitor korozji. Olej przeznaczony do sporządzania wodnych emulsji stosowanych jako ciecze chłodząco – smarujące przy obróbce skrawaniem stali, żeliwa, metali nieżelaznych oraz ich stopów. Zalecane stężenie emulsji w zależności od rodzaju obróbki oraz obrabianego materiału wynosi od 5% do 15%. Do sporządzenia emulsji zaleca się stosowanie wody o twardości do 150n. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: DIN 51501 L-AN, ISO 3448, PN-85/C-96070

Wygląd zewnętrzny…………………………………………….ciecz klarowna, brązowa
Zdolność ochrony przed korozją……………………………….5%
Stabilność emulsji po 24h/20°C woda 10°N………………………………………………………………………………………..95
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………8
PH…………………………………………………………………………………………8,8

OPAKOWANIA: 5L, 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

L-DAA 100 wysokorafinowany olej mineralny zawierający w swoim składzie dodatki niskopopiołowe o działaniu przeciwutleniającym i przeciwkorozyjnym zapewniający idealne smarowanie sprężarek tłokowych oraz rotacyjnych łopatkowych w lekkich warunkach pracy. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: ISO: LDAA, VG: 100, DIN 51506, PN-91/C-96073
ISO VG……………………………………………………………………………………………………..100
Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………..90-110
Wskaźnik lepkości……………………………………………………………………………….95
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………..-14
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………210

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

L-DAB 100 wysokorafinowany olej mineralny zawierający w swoim składzie dodatki niskopopiołowe o działaniu przeciwutleniającym i przeciwkorozyjnym. Zapewnia idealne smarowanie sprężarek tłokowych oraz rotacyjnych łopatkowych smarowanych kroplowo, które poddane są średnim warunkom pracy. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: ISO: LDAB, VG: 100, DIN 51506, PN-91/C-96073
ISO VG…………………………………………………………………………………………………………..100
Lepkość kinematyczna w temp. 100°C, [mm2/s]……………………90-110
Wskaźnik lepkości……………………………………………………………………………………..95
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………-14
Temperatura zapłonu, [°C]……………………………………………………………………230

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 20L, 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

OSIOWY U olej przeznaczony do smarowania łożysk ślizgowych parowozów, wagonów kolejowych i tramwajowych w okresie całego roku. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: ISO lepkość; VG 68, ISO L-AN; L-FC
ISO VG……………………………………………………………………………………………………….68
Lepkość kinematyczna w temp. 40°C, [mm2/s]……………………….74
Wskaźnik lepkości………………………………………………………………………………..95
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………..-30
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………240

OPAKOWANIA: 180kg/208L, 850kg/1000L.


SpeedCar

B-Z olej do powlekania form stalowych, drewnianych i plastikowych używanych przy produkcji różnych elementów z betonu kruszywowego lub komórkowego. Zapobiega przywieraniu betonu do powierzchni form, co ułatwia rozdzielanie i otrzymanie gładkiej i czystej powierzchni, utrzymanie ostrych kątów formowanych elementów. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

Lepkość kinematyczna w temp. 40°C, [mm2/s]…………………5,0
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………..-16
Temperatura zapłonu, [°C]…………………………………………………………..70

OPAKOWANIA: 20L, 30L, 180kg/200L, 850kg/1000L.


SpeedCar

OLEJ WAZELINOWY to środek do smarowania części maszyn oraz mechanizmów precyzyjnych. Jego zadaniem jest redukcja tarć oraz konserwacja elementów narażonych na działanie czynników atmosferycznych. Preparat dodatkowo zabezpiecza wyroby z plastiku i gumy przed przywieraniem do form często wykorzystywany do eliminowania pisków i zgrzytów. Ponadto jego nałożenie ułatwia poślizg podczas pracy urządzeń. Produktu nie powinno się przechowywać w pobliżu substancji utleniających. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

Lepkość kinematyczna w temp. 40°C, [mm2/s]…………………………………15
Temperatura płynięcia, [°C]……………………………………………………………………….-12
Temperatura zapłonu, [°C]………………………………………………………………………..182

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 180kg/200L, 850kg/1000L.


SpeedCar

PNEUMATYK VG-10 wysokiej jakości olej mineralny przeznaczony do smarowania układów pneumatycznych. Zapobiega korozji elementów metalowych oraz zapewnia odpowiednie smarowanie wszystkich elementów układu pneumatycznego. Przeznaczony do smarowania obrotowych oraz udarowych narzędzi pneumatycznych, które pracują pod dużym obciążeniem. Zalecany również do stosowania w smarownicach rozpylających, instalowanych w układach pneumatycznych maszyn i urządzeń przemysłowych. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: ISO VG: 10

Lepkość kinematyczna w temp. 40°C, [mm2/s]…………………………………9-11
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………….85
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………….-30
Temperatura zapłonu, [°C]…………………………………………………………………………..140

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 180kg/200L, 850kg/1000L.


SpeedCar

OLEJ DO PNEUMATYKI VG-32 przeznaczony jest do smarowania urządzeń pneumatycznych takich jak klucze monterskie, wiertarki czy zszywacze tapicerskie, które wymagają smarowania wewnętrznych elementów ruchomych. VG-32 charakteryzuje się dobrą odpornością na starzenie oraz przyczepnością do materiału. Mieszalny z olejami o podobnej klasie lepkości i jakości.

W ocenie Speedcar Oil spełnia wymagania: ISO VG: 32

Lepkość kinematyczna w temp. 40°C, [mm2/s]……………………………..28-35
Wskaźnik lepkości…………………………………………………………………………………………….95
Temperatura płynięcia, [°C]………………………………………………………………………….-30
Temperatura zapłonu, [°C]…………………………………………………………………………..180

OPAKOWANIA: 1L, 5L, 180kg/200L, 850kg/1000L.


+48 23 69 61 158
biuro@agronaft.pl